andreakarolina

Längtan.

Publicerad 2011-10-14 20:21:51 i Det Jag Mig Ingen,

  • Längtan efter Östergötland.
  • Längtan efter Gula Skolan och kullen i Bjärka Säby.
  • Längtan efter målade väggar.
  • Längtan efter lov.
  • Längtan efter jul.
  • Längtan efter julbak och pynt.
  • Längtan efter att slippa astma- anfallen på daglig basis.
  • Längtan efter Han och Jag i soffan framför någon av alla tv-serier vi missat utan att någon av oss kikar på betongen och suckar -vi borde egentligen...
  • Längtan efter Gudson och Storasyster Troll.
  • Längtan efter Trollmamman Kicki.
  • Längtan efter Ernst-Hugo och lekparken.

Snart kommer Joppelina hit, vi ska äta tacos, dricka vin och hon ska vara hejarklack åt mig och norrlänningen i vår kamp mot/med vardagsrumsväggen. Hej Fredag.

Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela