andreakarolina

Pirr i magen

Publicerad 2011-09-20 13:02:16 i Det Jag Mig Ingen,

Ni vet när den där känslan man kan få ibland, att något stort kommer hända men man har ingen aning om vad. Den känslan har jag nu, jag är alldeles pirrig och förväntansfull men jag vet inte varför!! Kanske är det bara att det är höst och jag snart får plocka fram varma kläder och kängor... Kanske är det att kaklet snart kommer sitta på plats i köket... Eller så är det någonting jag inte har någon aning om, som kommer överraska mig snart. Hur som helst så hoppas jag att det är något roligt och bra. Tills jag vet så passar jag på att njuta av den här känslan. Pirr Pirr




Längtar efter er mer än det finns stjärnor på himlen!!

Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela