andreakarolina

Details

Publicerad 2012-02-16 17:20:42 i Lappen och Flickan,

I förrgår så var det ju alla hjärtans dag och vi hade bestämt att vi skulle äta lite extra god middag här hemma. Erik tog ovanligt lång tid på sig hem från jobbet och först kl 19.20 kom han hem, med en åhléns påse i handen. Han hade nämligen köpt grymt snygga burkar från Sagaform till mig! Glad och överraskad fick jag skämmas lite för att jag inte köpt något, men jag lovade bort massage så det var lugnt! Vi brukar inte ge varandra presenter på alla hjärtans dag så det gjorde överraskningen ännu bättre!


Han må ha de längsta tankeprocesserna i världshistorien men jag älskar honom som en gnu i alla fall.

Puss A.

Kommentarer

Postat av: Jenny - gravid i New York

Publicerad 2012-02-16 17:56:55

Men så söt du är!

Tack så hemskt mycket för dina fina kommentarer som gör mig jätteglad :)



Ja du får se till att åka hit, det är verkligen en fantastisk stad! :)



KRAM på dig

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2012-02-18 18:58:34

sv: Åh vad roligt att du lämnade avtryck :D Kul att du gillar att läsa om vår lilla vardag :) kram

Postat av: Anouk- En(s)a(m)stående mamma

Publicerad 2012-02-24 19:40:15

Sååå snygga är dessa!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela