andreakarolina

Att börja reda ut stressbollen

Publicerad 2012-01-24 11:09:18 i Allmänt,

Att ha börjat reda ut trådarna och faktiskt gjort det jag kunnat och hunnit med idag för att lösa detta lilla problem jag befinner mig i. Hoppas på snabba lärare som inser vikten av att faktiskt registrera sina elevers betyg i tid och inte några månader efter! Visst delvis är det mitt fel som fortfarande har skräp som hänger efter mig men nu har jag faktiskt klarat alla kurser förra terminen och vill gärna att det då inte ska behöva bli strul pga administrativt drabbel!!! Håll tummarna för att det löser sig nu så ska jag äta lite lunch och ta mig till skolan för lite nordiska språk. By the way, insåg igår att jag ÄLSKAR danska och funderar på om inte en liten kvällskurs vore på sin plats? Måste bara tänka efter noga ifall jag verkligen hinner det eller om det bara blir ett till onödigt stressmoment. hm...

Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela