andreakarolina

Öurk

Publicerad 2012-01-09 15:14:00 i Tokiga och Underbara Familjen,

Efter en natt och dag med Matförgiftning/magsjuka är jag inte en katig Andrea. Ligger i sängen och samlar mod inför att äta riktig mat efter snart 2 dygn med bara vätska.

Det blev en konstig helg, fin och mysig trots sjukdomen. Lugn. Fina Thelin familjen som fixade allt från filmer till nyponsoppa och uppmuntrande ord. Det var skönt att få komma upp, framförallt för Erik, då vi på väg upp fick veta att fina morfar Mauritz somnat in. Skönt att få vara med sin familj då och prata minnen och se på barndomsfilmer. Bästa Erik är nu på jobbet, vi kom hem 04.30 imorse, eftersom en viss tok inte ville lämna mig ensam utan väntade länge med att åka hem så att jag skulle vara i hyffsat skick att följa med. Jag älskar dig så otroligt mycket, även om jag tycker att du borde ha åkt tidigare och sluppit så få timmar sömn, så är jag otroligt tacksam över att jag är hemma i min egen säng.

En tokig helg med mycket kärlek, många känslor och tuffa stunder.

Jag är så himla glad över min norrlandsfamilj, ni är otroligt fina! Tack för allt!

Fyra generationer, Julen 2010



Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela