andreakarolina

12 månader

Publicerad 2012-07-13 23:53:47 i Allmänt,

Om 12 månader idag så kommer vi vara nygifta och fira med vänner och familj i Bjärka Säby. Det är inte klokt hur lycklig det här gör mig. Att jag ska bli din fru, att vi ska bli en egen familj. 1 år kvar. Ett ynka år fyllt av underbart planerande, pluggande (sista året på utbildningen) renoverande och kärlek. Underbara fantastiska vi.

Ikväll har vi firat med god middag och top gear på tv:n och igår hade vi supermysig datenight på Texas longhorn :)
Puss A

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela