andreakarolina

Puck på äventyr!

Publicerad 2012-03-04 20:17:28 i Det Jag Mig Ingen,


 

Idag har Puck varit ute på uteplatsen utan koppel, han har inte förstått att han kan hoppa upp på staket etc när han har selen på sig (än). Spännande var det i alla fall och skrutten ligger nu däckad i fåtöljen efter dagens bravader.

Själv är jag så nervös så att jag inte vet var jag ska ta vägen inför praktiken som börjar imorgon... Känner mig väldigt osäker på min planering, men det kommer nog lösa sig när jag väl står där.. Hoppas jag!!

Börjar så sakteliga få tillbaka färgen i ansiktet efter veckans "sjukdom" eller vad jag nu ska kalla det. Har fortfarande molvärk i sidan men förhoppningsvis ger det med sig snart. Jag har verkligen försökt att ta det lugnt i helgen, inte det lättaste att stänga av det dåliga samvetet när Erik jobbat på med renoveringen... Han har varit fantastisk, både på att fixa i förrådet och tvingat mig att vila. Bästa älskling!

Nu ska jag fila på det sista inför imorgon och äta kvällsmat!
Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela