andreakarolina

Skruttar.

Publicerad 2012-03-22 19:56:51 i Tokiga och Underbara Familjen,


Älskade skrutten har haft en tuff dag, operationen gick bra, likaså vaccinering och id-märkning. Däremot fick han panik när han vaknade ur narkosen och hade kragen på sig, så han rev snabbt av den och lyckades då också riva ett sår på hornhinnan. Veterinären sa att det såg ytligt ut och att det inte borde vara någon fara. Men nu ska vi ge honom salva i ögat 2 ggr om dagen och så blir det återbesök på tisdag. Lilla älsklingen är inte särskilt katig nu ikväll, utan vill gärna vara nära, nära, nära. Bäst är det när jag har mitt ansikte mot hans inne i kragen samtidigt som han ligger på min bröstkorg. Inte super bekvämt om man säger så, men allt för min lilla Puckis. Oj, Oj, Oj, vad jag inte är bra på att se de jag älskar må dåligt!


Jag leker pirat just nu: "One-eyed-Puck"

Puss från oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela