andreakarolina

Att ha en Katta

Publicerad 2012-05-19 12:19:50 i Allmänt,

Igår trotsade jag ovälkommet ryggskott och tog mig hem till världensbästakatta, vi skulle egentligen åka vidare till sickla och gå på musikalföreställning, men där sa ryggen STOPP. Istället fick jag mig en dundermysig eftermiddag och kväll på Katarinas balkong med sol, godis, rosé och prat om allt allt allt. Jag är så otroligt glad som får ha en så positiv och härlig vän som Katta i mitt liv. Ännu bättre är att hon ska vara toastmaster på vårt bröllop, det kommer bli så sjukt jäkla bra. Det blev mycket bröllopsprat (såklart).Framföralltpratade vi om vår förlovningsfotografering som vi ska göra så fort Erik har fått sin ring och såklart är det ju Katta som ska fota. Ska bli kul att få lite bilder på oss igen, den enda vi har framkallad är från 2008? haha

Men vi pratade inte bara om bröllop utan om drömmar och framtiden. Vi har båda drömmar som kräver mycket mod att införliva, men som kommer bli grymt bara vi vågar! Det är tur att vi kan peppa varandra! Mer än så vill jag nog inte skriva just nu, för då blir det allt för verkligt. Men det är ett frö i huvudet som växer sig större för varje dag och som vi sa igår; Hur svårt kan det vara liksom? ;)

 

Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela