andreakarolina

One ring

Publicerad 2012-05-14 17:51:36 i Förlovning,

Foto och redigering Katarina

Oj vad länge jag har varit borta härifrån nu! Dagarna har gått i ett och jag har inte riktigt hunnit eller orkat stanna upp för att plita ner några ord här. Jag har varit i Finland och provat klänningar.. ojojoj det var härftigt att få på sig sina första brudklänningar någonsin. Har verkligen ingen aning om vad jag vill ha.. men lite mer koll på modeller och sånt i alla fall. Jag har även provat en klänning här i stockholm, men bemötandet i den affären fick mig att tappa lusten helt. Så jag får se när jag vågar mig ut här i stockholm igen. Vi har bestämt budget för bröllopet och ska snart hitta ett datum som känns bra. Och idag så har Erik beställt sin ring så snart är det inte bara jag med en ring på fingret.

Foto och redigering Katarina

Ringen då? Den är min mammas från början. Hon fick den i 30-års present av min pappa och nu sitter den alltså på mitt finger. Det är otroligt fint att få bära den och jag kan inte beskriva vad det betyder att pappa ville att jag skulle ha den. Nu är även mamma involverad i det här och det gör det om möjligt ännu större och vackrare.

Det känns så otroligt rätt allting och jag längtar (otåligt) på vår bröllopsdag. Samtidigt som jag njuter av att vara förlovad så ser jag det som att en större resa har börjat. Resan till vårt bröllop, till dagen då vi blir en familj på riktigt. Till vårt framtida liv och allt vad det kommer att innebära. Nu har nästa etapp börjat och jag njuter i fulla drag av att planera och fundera kring hur vår dag ska bli.

Foto och redigering Katarina


Vi, är nog det bästa jag vet!

Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela