andreakarolina

Fredag igen

Publicerad 2012-11-02 17:09:41 i Lappen och Flickan,

Så var det fredag igen och en till vecka har rusat förbi. I måndags när jag kom till jobbet, möttes jag av en fantastisk soluppgång. Veckan har fortsatt i samma anda, många av barnen har haft höstlov vilket betytt mer tid och lugn. Mycket halloween pyssel har det blivit och en utflykt till Naturhistoriska riksmuséet. I tisdags var jag ledig och fick dille på äpplen och ikväll åker jag, Erik och Puck hem till Bjärka Säby för att mysa med familjen och fira min födelsedag. 4 år till 30, jo jag tackar jag!

Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela