andreakarolina

Att ha världens bästa i sitt liv.

Publicerad 2012-10-16 12:00:57 i Lappen och Flickan,

 
 
 
I lördags fick jag en fantastisk födelsedagspresent i förskott av Erik. Ett nytt objektiv till kameran, närmare bestämt ett fast 50. Som jag har gått och drömt om detta objektiv, klämt och känt och längtat efter dagen när jag har råd att lägga pengar på sådan lyx och så får jag det av världens bästa fästman istället! Självklart ville jag ut och prova det direkt och som om hon läst mina tankar så kom fina Katarina förbi och vi gick en foto-promenad! Åh gud vad jag älskar objektivet, blev som en helt ny kamera. Har fortfarande massor att lära mig, men några bilder blev jag riktigt stolt över.
 
Puss A.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-10-18 10:59:21

fina foton :)

Svar: Tack så mycket! :)
Andrea Thelin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela