andreakarolina

Helgen innan.

Publicerad 2013-07-25 16:42:00 i Bröllopet, Bröllopsplanering, Lappen och Flickan,

Så mycket som har hänt och någonstans måste jag ju börja. Så jag börjar här, på mitt paradis, min oas, min trygga plats.
Det är helgen innan vårt bröllop och vi tar med oss Eriks föräldrar ut till vår lilla ö i skärgården. Jag och Erik behövde en paus från bröllopsnerver och planeringsstress och våra föräldrar som bara har träffats några ggr på grund av avståndet mellan Örnsköldsvik och Linköping, fick en möjlighet att lära känna varandra närmre.
 
Vi for till Väderskär för att köpa rökta flundror
Väderskärkapell där min mamma och pappa gifte sig 1980-06-07
 
 
Du är mitt hem, min lycka och min styrka.
 

Så börjar alltså helgen innan vårt bröllop. Med god mat, dryck och skratt. Med minnen av dem som inte kan vara med och kärlek. Tänk vilken fantastisk familj jag har fått, jag är så glad som fick dela helgen med en del av dem.
 
Puss Fru Thelin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela