andreakarolina

1 år som Fru Thelin

Publicerad 2014-07-13 15:36:56 i Bröllopet, Fru Thelin, Lappen och Flickan, Tokiga och Underbara Familjen,

Sitter i bilen från Vadstena och storasyster 30 års fest. Kollar igenom #jagdigalltid och minns tillbaka till vårt bröllop för ett år sedan. Den vackraste dagen i mitt liv. Det här året har gått så otroligt fort och massor har hänt. Vi har rest till Paris, Nya Zeeland, Skottland och England. Slutfört renoveringen i lägenheten och njutit av att vara en familj. Jag trivs så bra med att vara din fru och jag älskar vårt liv tillsammans. Men nästa år får gärna gå i lite långsammare tempo, då det känns som att vi knappt hunnit andas ut sedan bröllopet. Ett år har gått och vi har många kvar framför oss. Jag älskar dig Erik, för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela