andreakarolina

7 år av tårtor

Publicerad 2014-03-20 23:55:03 i Bröllopsresa, Fru Thelin, Lappen och Flickan, Tokiga och Underbara Familjen,

För åtta år sedan låg det snö på marken på din födelsedag, precis som idag. En vecka tidigare hade jag precis träffat dig för första gången. För åtta år sedan misstänkte jag men visste inte säkert att du förändrat mitt liv. I 7 år har jag gett dig frukost på sängen och bakat en tårta till dig. I 7 år har jag firat dagen du föddes, firat ditt liv tillsammans med dig. Jag ser fram emot många år av frukostar på sängen och tårtor tillsammans med dig! Tack för att du förändrade mitt liv för över åtta år sedan. 
Grattis på födelsedagen älskling.
Jag älskar dig.
Puss Frugan

Kommentarer

Postat av: kicki

Publicerad 2014-03-24 22:24:45

Bästa finaste Erik!!! Ni två alltså! Älskar er!

Postat av: kicki

Publicerad 2014-03-24 22:29:43

Bästa finaste Erik!!! Ni två alltså! Älskar er!

Postat av: 20-nånting

Publicerad 2014-06-14 11:55:42

Men så fint <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela