andreakarolina

Tips tack!!

Publicerad 2010-08-03 15:57:28 i Allmänt,

vad gör man när motivationen tryter?? Jag borde träna, städa, plugga och tvätta... Men har inte fått något av det gjort.

Idag hade jag bestämt att jag skulle ta mig iväg och simma, men då är simhallarna jag tänkt åka till stängda under sommaren. Så då tränar jag inte alls. Varför är det så att när minsta lilla går emot mig så skiter jag i att göra någonting.

Så tips för hur man ska hitta discipln och motivation att få saker gjorda, mottags gärna!

Puss A

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-03 20:43:15

bestäm med någon kompis att ni ska träna, svårare att låta bli då. Och be vännen tjata om du ändå säger nej!! :)

puss

Postat av: Dirty Ester

Publicerad 2010-08-18 15:47:28

bra tips ovanför må jag säga! Kan även tillägga att jag brukar tänka på hur glad och stolt jag blir om jag genomför det jag planerat och också tänka på hur besviken jag blir på mig själv om jag inte gör det, kanske till och med får ångest o det orkar man ju inte med så då gör jag det bara:-D

kram, ses ikväll! // Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela