andreakarolina

Gula skolan

Publicerad 2009-06-08 10:42:49 i Allmänt,

Känns så skönt att vara hemma. I lördags dansade min syster Ippan bal och var vacker vackrare vackrast! Känns bra att jag faktiskt kunde få ledigt den här gången, har ju missat både matias o mayo.  Idag blir det att fixa id kort hos polisen och sen träna på Itrim när joa o erik åker och fixar ruta till hennes bil. När de kommer tillbaka ska erik o jag träffa Freja!! Det ska bli fantastiskt kul och mysigt att träffa henne igen! Vi har ju inte setts sen jul. 

Maten har gått bra nu sen mitt lilla bakslag i tisdags. Familjen ger mig så mycket stöd och pepp och pappa har hittat på en massa goda maträtter åt mig. Även Joa och Ippan har varit påhittiga och gjort en efterätt som även jag kunde äta. Tack!!

Nu ska jag hålla erik sällskap vid frukosten!
Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela