andreakarolina

grrr

Publicerad 2009-09-09 14:21:35 i Lärarutbildningen,

Hatar att sättas i situationer där jag måste stå för något jag inte gör!!!! Att så på scenen och spela forumspel och så får helt plötsligt "ledaren" för sig att hitta på egna regler och blockera alla möjligheter till kreativitet och fantasi! Och sedan när läraren frågar henne hur hon tänkte. Få det att låta som om vi alla i gruppen bestämt att vi skulle göra så och gå i försvars ställning o säga att vi inte fokuserat på vad ledaren skulle göra, fast det var uppgiften, vilket gör att hon återigen sätter hela gruppen i skiten!! Kändes ju fantastiskt att börja dagen så.... Varför går det så mååånga "jag gör vad fan jag vill, när jag vill o skiter i om någon kommer i kläm"- människor i min klass!!!


ikväll ska jag dansa iaf. SKÖNT!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2009-09-18 13:09:55

Kan inte hålla med mer!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela