andreakarolina

It's not me, It's you

Publicerad 2009-09-22 10:22:44 i Allmänt,

Vill ha Lily Allens skiva It's not me, It's you. Den är så sjukt bra, bästa städa och plugga musiken!! Tror jag hittat mitt soundtrack för terminen. Spotify är verkligen underbart! Igår såg jag o lappen på Juno! som för övrigt är den bästa film som kommit på länge! Älskar Juno, vill vara som henne, störtskön! Musikeni filmen är även den helt underbar, men jag kan inte hitta soundtracket.... Någon som vet?? Nej nu får jag ta mig i kragen!! Hörs senare!

 

Skivstångspass ikväll med Maria, har jag blivit ett träningsfreak? Hoppas det då kanske jag kan få känna mig stark och snygg äntligen.

Kommentarer

Postat av: Grymma Bloggdesigns & Skön Mammablogg!

Publicerad 2009-09-22 12:52:29

- Just nu har jag HALVA PRISET när du beställer en bloggdesign utav mig. Istället för 200 kr betalar du 100 kr och jag gör allt utifrån DINA önskemål! Läs mer här: http://fruktbus.blogg.se/category/bestalla-design.html -

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela