andreakarolina

Var är mitt huvud??

Publicerad 2010-08-29 20:47:58 i Det Jag Mig Ingen,

Vad är det som händer med mig?? Inatt vaknade jag av att jag hällde ett glas vatten över mig, alltså rakt över huvudet och över hela mig!! Detta gjorde jag alltså i sömnen, tror att jag drömde att jag skulle dricka? Jag vaknade tidigt och tänkte att jag skulle kolla på lite Criminal Minds innan Erik vaknade, börjar kolla på ett avsnitt men när jag skulle kolla på nästa hoppade jag fram nästan 6 avsnitt, blev väldigt förvirrad när det hade hänt en massa sedan avsnittet innan.. När Erik öppnade diskmaskinen på morgonen hade jag lagt in en sådan där diskmedels-tablett och satt på maskinen, problemet var bara att jag inte hade tagit av plasten som satt på tabletten. Inte nog med det jag hade diskat maskinen en gång till med den tabletten inne i maskinen för att jag tyckte att disken fortfarande var smutsig! Har även letat efter min mag medicin hela veckan, erik hittade den i skafferiet ovanpå de färdiga såserna...

Undrar vad jag gjort mer som är tokigt..

Imorgon blir det vårdcentralen och koll av magen som gjort svin ont hela veckan.

Nu ska jag ta tag i garderoben igen.. Det enda jag orkar just nu.. Sitta i sängen och vika kläder medans favorit filmen The Holiday rullar på tvn.

Hoppas på att vara en piggare Andrea imorgon.


Puss A.

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-08-30 07:16:26

men min fiina tuss! vad händer hos dig egentligen! massa tossigheter! vi borde prata snart OCH ha en myspyskväll! :) Nu ska du få höra den stora nyheten också! vad jag har köpt till mig själv i helgen... hihi! ääntligen! En systemkakmera!! en canon eos 500d!! wuup wuuup! :D såå jäkla najs! :D så foto session snart babe! :D



massa puss på finaste!

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela