andreakarolina

2.7 km

Publicerad 2010-02-24 21:32:46 i Allmänt,

Idag är jag så satans stolt över mig själv! Jag har joggat 2.7 km och sedan kört intervallträning! JAG, som inte ens klarar att jogga 100 m utan att få astma anfall, joggar 2.7 km på löpbandet på friskis!!! :D Tack Maja för att du peppar mig och får mig att inse vad jag klarar av. Ner 2 kg innan v. 13 känns helt plötsligt inom räckhåll, trots vår lilla svullokväll här hemma idag. Du är så jävla grym och jag är glad att jag träffat dig! Vi fixar detta tillsammans, hälsosamt.

Idag har jag suttit på den där hemsidan igen, den där lockande, pockande hemsidan. Tänk när vi kan sitta och titta där tillsammans. Jag längtar till den dagen. Så OERHÖRT mycket!

Nu sitter jag här, lite små lullig, som vanligt när finaste MariaMaja varit på besök. Livet känns sådär lagom under kontroll och lagom hysterisk. Lite roligt det där, efter dagens föreläsning om utvecklingspsykologi, där jag kände igen mig lite mer än jag kanske hade velat. Men som hon sa, vi är alla neurotiska. Det kanske är det som är att vara människa. Att vara hysterisk ibland?

Det är så mysigt att prata med MariaMaja, varje gång inser jag hur otroligt kär jag är i Erik. Hur mycket jag älskar denna galna kille och hur lycklig jag är att det är vi. Snart 4 år tillsammans. :)

Nu ska jag fortsätta att titta på herrarnas stafett och vänta på att Erik kommer hem.

Puss på er.

Kommentarer

Postat av: maja

Publicerad 2010-02-25 16:40:24

<3!

Postat av: Kadri

Publicerad 2010-02-25 16:51:18

det var duktigt. jag hatar o träna



sv. tack så mycket. jag hoppas o bli frisk till helgen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela