andreakarolina

stilla

Publicerad 2010-02-17 17:07:14 i Allmänt,

Jag hatar mitt huvud just nu!!!!!!! BRA att det står still i det med en jävla dag kvar av hemtentan.......................Varför blir det alltid såhär?? Jag hatar det. Har fått feber också på allt, antagligen eftersom jag inte kan hantera stress överhuvudtaget. GAAAAAAAAAAAAAAAH.........Hur ska jag klara 4½ termin till av det här?

Det som håller mig uppe nu är att det bara är 1 dag kvar tills min älskade Kicki kommer hit!! <3

Ledsen för mitt gnäll!

puss A.

Kommentarer

Postat av: Kadri

Publicerad 2010-02-18 09:45:09

INTE ROLIGT MED FEBER. hoppad du fick det gjort



sv. verkligen roligt att man äntligen kan känna sig lite lugnare

Postat av: Kadri

Publicerad 2010-02-18 21:34:57

HEJ

DU ÄR MED I VECKANS BLOGG TÄVLINGEN

LYCKA TILL !!!

Postat av: Kadri

Publicerad 2010-02-18 21:34:58

HEJ

DU ÄR MED I VECKANS BLOGG TÄVLINGEN

LYCKA TILL !!!

Postat av: katta

Publicerad 2010-02-19 09:28:36

gnäll på förtysan! :) du är bäst och du kommer klara det! det brukar du göra! och gör du inte det får man göra om, inte mycket mer med det :)

andas lite nu sötaste! :) <3

puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela