andreakarolina

Fantastisk dag!

Publicerad 2010-06-16 16:41:58 i Allmänt,


Träning, Kina mat och sola!
Fina MariaMaja gav mig en mys dag. Vi ska springa tjejmilen i augusti tillsammans med KattaTuss och nu är träningen påbörjad och igång. Likaså sommar brännan ;)
Är så glad att jag har dig mariamaja.

Bilderna är tagna med vår nya kamera som Erik kom hem med häromdagen. Det är en samsung kompakt kamera med display på framsidan. Där kan man se sig själv när man fotar självporträtt eller spela en barn film med en clown för att få fokus från de allra minsta. Skönt med en mindre kamera!
Puss A.

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-06-16 17:05:04

Somliga har haft det bra ser jag :P

Postat av: mariamaja

Publicerad 2010-06-16 19:24:04

<3 tack själv för en underbar dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela