andreakarolina

Välkommen Juni.

Publicerad 2010-06-01 11:14:59 i Allmänt,

Ny månad, ny start. Det är inte första gången denna termin som den tanken har kommit upp i mitt huvud. Men just nu är det bara att bita ihop och försöka möta vardagen med ett leende. De var alldeles för länge sen som jag gjorde det nu. Men nu är det dags, för min skull, att vara positiv och lösa det som ligger framför mig. Det får ta den tid det tar. Sista tiden har jag varit stressad över: Vikten, skolan, kärleken, jobbet, träningen, pengar... Men för att jag ska fortsätta gå ner i vikt och orka träna, behöver jag lugna ner mig och acceptera allt som är runt mig. Jag måste bryta den här onda cirkeln som jag byggt upp runt mig.

Ny start.

Jag ska hitta min väg som fungerar för mig. Sluta lyssna på hur alla andra gör och börja lyssna på mig.


Puss A.

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2010-06-01 11:56:33

Duktiga du :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela