andreakarolina

Aj

Publicerad 2010-10-25 16:35:29 i Allmänt,

Jag brände mig på den förbannade platttången för flera timmar sen!!! Det gör fortfarande ont som tusan!!!

Idag har jag samlat vuxenpoäng på hög; Ringt mäklare för att höra vad de små radhusen brukar gå för, inte super bra nyheter, i stort sett fick jag veta att priset är super bra ("billigt") några hundra tusen ÖVER det vi vill/kan lägga... Jag satte i alla fall upp oss på tips listan över liknande objekt, helst med renoveringsbehov.

Jag har fixat trepartssamtal med handledaren och nu ska jag fortsätta rensa i lägenheten. Även fast det inte ser så ljust ut för oss på husköpsfronten är det ju skönt att ha det rensat här hemma. Vi ska vara med och buda så länge som det går såklart men lika bra att förbereda sig på att det inte kommer gå vägen.

Puss A

Kommentarer

Postat av: Evve

Publicerad 2010-10-25 18:26:41

Då gissar jag att det va toppenfint iallafall? :)



Spännande med budgivning, jag blir så himla nervös i sånna situationer!



Kram

Postat av: Evve

Publicerad 2010-10-25 19:59:27



Okej, men jag håller tummarna iallafall.

Mirakel kan ju ske! ;)



När vi var och pratade med banken förut om hus och sånt så rekommenderade hon oss att titta på massor med hus innan vi bestämde oss.

Jag vill gärna tro att mycket av det som händer oss händer av en anledning. Så OM ni inte skulle få detta så finns det nog en anledning till det med...



Det är bra med mig, börjar bli lite kyligt i Oxfordnu faktiskt. Men jag är avundsjuk på er som får snö då och då :)



Kraam!

Postat av: Kadri

Publicerad 2010-10-26 10:16:44

husena har blivit så dyra här med. vi letar ju efter ett annat hus, men priser trar alltid i väg.

Postat av: Kadri

Publicerad 2010-10-27 09:20:44

sbv. det hoppas jag med och helst i en annan kommun

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela