andreakarolina

Önskan

Publicerad 2011-08-24 11:04:46 i Lappen och Flickan,

Jag önskar att imorgon kunde vara överstökad så att jag vet hur det blir. Så att jag vet vad jag ska förbereda mig på, så att vi kan lägga upp en plan. Jag är rädd för att allt ska gå tillbaka till hur det var förut. Jag vill inte det. Hur som helst så går det inte. Nu har vi ett hem som vi måste bli klara med, så jag hoppas och önskar att det blir bättre den här gången. Att de får bita i det sura äpplet och inse hur det egentligen är. Att du inte behöver dela upp dig själv i flera delar, för vilken del finns då kvar till mig?

Ibland önskar jag att det kunde vara enkelt, om något inte fungerar, så byter man bara bana och lämnar det bakom sig. Knäppa med fingrarna och så är allt färdigt, bra och stressfritt.

Det är du och jag. Jag kommer ALLTID stötta dig.




Du är värd så mycket mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela