andreakarolina

Shoot

Publicerad 2011-08-26 11:46:09 i Allmänt,

Igår hade jag den stora äran att bli fotograferad av min kära vän Katarina, det blev massa fina bilder, jag längtar tills jag får se dem! Tack fina du för att du peppar mig och blåser bort mitt dåliga självförtroende för en stund!

Efter fotograferingen spenderades kvällen tillsammans med Katta, Jonas och Erik. Supermysigt!


Fotograf: Katta Redigering: Jag

Du är så vacker älskade tuss, men om du vill att jag ska ta bort den, säg till!


Jag är så glad över att jag har så fina vänner!

Puss A.

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2011-08-26 13:33:48

Tuuuuss! Jättefin bild! Häftigt redigerad! :D

Tack själv för igår, så fort jag kan ska jag sätta mig vid datorn och peta! :D



pussss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela