andreakarolina

rapport

Publicerad 2011-01-17 10:16:37 i Allmänt,

Blev jag klar med rapporten i helgen?? Nej det blev jag inte. Återigen saboterade mitt huvud för mig och kvällen spenderades tillslut i sängen med hjärtklappning. Varför är jag så? Idag börjar svenskkursen ute på Frescati, med skrivuppgift som ska in på fredag och salstenta på lördag. Hur ska jag hinna skriva rapport också?? Den ska ju också in först på fredag så det är ju inte katastrof men det hade varit så skönt att bara kunna fokusera på svenskan..

Den här terminen vill jag bli av med min skrivkramp och sluta upp med alla ursäkter för att inte plugga. Plugga är ju allt jag gör just nu och jag mår ju bättre av att ligga i fas med hemuppgifterna. Måste sluta sätta krokben för mig själv!!

puss A

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2011-01-17 15:08:46

Ja det är ju bara som sagt den där nedrans balansen. Jag har lite liknande erfarenheter som det du beskrev. Och det är en evig kamp att inte falla tillbaka i samma dumma tankesätt. Usch!



Och gällande det du skriver ovan. Varför gör man så att man skjuter på saker? Jag är proffs på att skjuta saker framför mig utan anledning, jag hatar att ha massa saker liggande över mig som måste göras. Så det är helt ofattbart varför jag bara helt enkelt inte tar tag i sakerna. Dumt!



Kraaam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela