andreakarolina

Helgen i Övik

Publicerad 2011-03-23 12:19:17 i Allmänt,

I helgen var vi i Övik, vilket var väldigt välbehövligt efter den vecka som vi haft. Jag åkte upp med bussen direkt efter att vi skrivit på kontraktet på lägenheten. Passade på att mysa med min favorit familj Kicki, Kim, Vilja och Vide. Det var alldeles underbart att träffa trollen igen! De har blivit så stora och underbara små människor, fantastiska individer.


Haha jag brukade också älska att ha saker på huvudet som liten. Sötnöt!




Jag kryper på mitt egna lilla vis! Varför vara på knäna när man kan hoppa på rumpan?






- Kolla moster Dea, jag fiskarrr!


Fångade fisken Vide.

Hur kan man ha det annat än bra med dessa sötnosar?

Vi hälsade självklart på Eriks familj också!

Eriks fina föräldrar tog sig en skidtur i solen.


Erik passade också på


Melker myste med mormor



Fina smilla har blivit stor!

Lite från min helg!

Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela