andreakarolina

Kärlek

Publicerad 2011-05-09 18:22:10 i Allmänt,

Idag släppte jag allt för att ta hand om min älskade syster som har fått någon jobbig yrsel åkomma. Vi har sett på "eat pray love" och nu sover hon och jag lagar mat. Det är tur att vi bor nära varandra så att vi kan ta hand om varann när det behövs!

Idag sålde vi lägenheten, nu är det bara några veckor kvar. Alldeles snart börjar vårt nya äventyr och vi kommer börja skapa vårt nya hem tillsammans! Det är så underbart så jag vill bara skrika! Vi var på Ikea igår och kollade på kök, det kommer bli så sjukt bra.

Du och jag är ett äventyr! Ett underbart, galet och roligt äventyr. 

Puss A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela