andreakarolina

December

Publicerad 2012-12-08 23:27:57 i Allmänt,


 
Lördag, Andrea-dag, julig-bak-dag, ytterligare en dag med Erik på jobbet. Men vi har det mysigt Puck och jag, julmyser och bakar. Har unnat mig ett glas vin och god middag. Längtar tills Erik kommer hem från julbordet med jobbet, men gissar att det blir när jag redan sussar sött. Japp nu ringde han, de ska vidare. Imorgon efter kl 16 är du min bara min älskling, iaf tills väckarklockan ringer på måndag. Då börjar vi om igen med att gå om varandra. Vad ska jag säga, det är december.
puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela