andreakarolina

Listor hit och dit och miljoner saker att göra.

Publicerad 2012-03-28 12:43:44 i Allmänt,

Världens bästa Erik har fyllt år, förra veckan och nu i helgen blir det 35 års fest här hemma. Med tanke på att vi är långt ifrån klara med allt vi borde vara klar med så är jag lite frånvarande härifrån just nu. Plus det faktum att vi båda jobbar heltid just nu och Erik har blivit sjuk. Haha ibland är livet extra roligt. Puck mår bättre nu i alla fall, skrutten blev deppig av den dumma kragen och började äta dåligt. Men efter godkänt av veterinären har han nu sluppit den sedan i måndagskväll och är vildare än någonsin! :) Ikväll ska jag på dansen och det kommer bli underbart med en liten paus från allt annat!

Vi hörs när det lugnat sig lite!

Puss A.

 

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2012-03-30 10:14:57

Åhh tårtaaa, mums! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela