andreakarolina

Skatten

Publicerad 2012-03-18 12:31:52 i Tokiga och Underbara Familjen,

Det här mötte mig när jag kom in i sovrummet häromdagen:

Det bästa som finns, är att mysa in sig under saker: Täcken, påsar, stolar, kuddar, jackor etc..

Kontorstolen är också en ny favorit, det är väldigt spännande när det snurrar och rullar iväg när jag tar fart och hoppar upp på den.

När jag blir trött på att sitta och "smattra" åt fåglarna utanför fönstret, så är det skönt att ligga och sola en stund.

Och när jag busat klart så lägger jag mig och sover en stund i matte och husses säng.

 

Puss Puck

Kommentarer

Postat av: Jenny - mammaliv i New York

Publicerad 2012-03-18 16:33:45

Vilken liten goding :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela