andreakarolina

I could have danced all night

Publicerad 2012-11-23 18:18:00 i Bröllopsplanering,

QAZ -Puck hjälper till att blogga
 
Jag har hittat drömskorna till bröllopsfesten och de är slut överallt. Jahapp liksom. Men om någon fin själ skulle hitta dessa, eller liknande modell i vilken färg som helst, helst inte vit faktiskt. Lämna gärna en kommentar!!!
 
Dessa kommer jag att ha på vigseln, de är farmors mammas bröllopsskor och bars även av min mamma när hon gifte sig med pappa.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Malin S

Publicerad 2012-11-26 18:24:51

Åh, så roligt. Ni har en underbar dag att se fram emot. Men planeringen och förberedelserna är minst lika roligt det :)

Kul med skorna... lite speciell känsla att använda samma skor! Har ni samma storlek eller får det "gå ändå"? Hihi!

Svar: Ja det är så roligt och spännande att planera :) Känns som att det är min nya hobby, jag går ju och letar inspiration hela tiden. :D
Ja det känns jättekul med skorna, Farmor kom med dem precis när vi förlovat oss och de sitter helt okej, lite stora men kommer absolut att fungera i kyrkan när jag ändå inte ska röra mig så mycket. De blir extra speciella eftersom mamma bar dem på sitt bröllop och hon finns tyvärr inte med oss längre så det är ytterligare ett sätt att ändå göra henne delaktig i vår dag.
kram
Andrea Thelin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela