andreakarolina

Kärlek och mustascher

Publicerad 2012-11-12 06:49:10 i Tokiga och Underbara Familjen,

Jag kommer kunna leva på den här lördagen länge. Att få bli firad av fantastiska vänner bland hawaiiskjortor och lösmustascher. Att få dansa dansa dansa och se ut som en sliskig porr/discokung från 80-talet snarare än Magnum Pi och känna sig så överjävla rakt igenom LYCKLIG. Tack alla ni som kom, det är människor som ni, som gör mig stark.

Nu tar jag tag i nya veckan, inte så värst utvilad men med massor av ny energi!

Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela