andreakarolina

Livet i 110

Publicerad 2013-04-08 16:41:00 i Allmänt, Bröllopsplanering, Lappen och Flickan,

Idag har jag jobbat, åh vad skönt att få jobba! Visserligen med envis hosta och snörvel men likväl på jobbet med ny energi och kramsugna gullungar. Jag har nog världens bästa jobb ur den aspekten, ändlöst med kärlek dagarna i ända. Innan jag skulle gå idag klamrade en av de nya små hjärtana sig fast i min famn och skakade envist på huvudet när jag närmade mig dörren. Jag blir alldeles varm och kärleksfladdrig hela jag, att tänka på att jag inte kommer få gå dit varje dag efter sommaren.. Nej fy det tar vi och tänker på en annan dag.
 
Nu har jag klämt 2 st satsumas, provat lite beginner yoga genom youtube (kanske kan vara något). Är egentligen ganska allergisk mot yoga, har kanske inte träffat på så bra instruktörer, men jag tänker att det kan vara ett bra sätt att få mina stressnivåer under kontroll. Vem vet, det är värt att prova i alla fall.
 
Om ca 1 1/2 h kommer Erik med tunnelbanan och då ska vi sätta oss i bilen ner till Gula Skolan igen. Imorgon vankas genomgång av festlokalen och provsmakning av bröllopsmeny. Det börjar verkligen dra ihop sig nu, idag postade jag hindersprövningen och alla gäster ska ha fått sina inbjudningar nu. Efter provsmakningen ska vi träffa Freja på en snabbfika och hon ska få materialet till min bröllopsbukett. Livet, kära lilla livet. Det går i 110 just nu, så det gäller att hänga med!


Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela