andreakarolina

Massage +/- 0

Publicerad 2013-04-05 11:20:00 i Det Jag Mig Ingen,

Förra veckan var jag på helkroppsmassage, Åh vad skönt tänker ni kanske nu, jo visst var det skönt. Men, det var också ett perfekt tillfälle för mig att förvandla mig till en buffel, eller varför inte bulldozer.
 
När jag sitter där i väntrummet och lyssnar på den lugna musiken, så tänker jag att jag ska viska och fråga efter toaletten. Vad som istället kommer ut är något form av bröl med så mycket östgötska jag bara kan frambringa (varför inte förstärka imagen som lantis liksom) "TOUVALÄTTEN?!" Som får fönstren att skaka och går som ilningar genom hela kroppen på receptionisten. "Bakom dörren till höger" svarar hon med en röst som fjäderlätt honung. Jahaja, då ska jag bara öppna den där dörren...Knack gnissel brak.. Jajemän, dörren går in till den stora salen där alla ligger och blir masserade på rad.
 
När det sedan blir min tur och jag ska klä av mig bakom en liten handduk i rummet med alla andra... Ja, då ger jag upp. För är det någonting jag INTE kan så är det att klä av mig prydligt och smidigt, i ett trångt utrymme, bland en massa folk.
 
 
Puss A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela