andreakarolina

The dress

Publicerad 2013-02-16 09:12:20 i Allmänt, Bröllopsplanering,

Det snurrar i mitt huvud. Igår var vi och provade bröllopsklänningar igen, jag och Anja. Anja ska ju sy min klänning, men vi ville prova lite olika modeller innan vi börjar klippa i tyget och det är försent. Såklart hittar vi en klänning som för det första sitter perfekt och är en helt annan modell än det vi tänkt från början. Såklart är den mycket svårare att få till, för att inte tala om krånglet att få till den med tyll. Men efter lite trixande kommer den nog bli hur bra som helst! Har endast drömt om bröllopsklänningar inatt... Idag ska vi börja skulptera överdelen. 
 
Puss A
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2013-02-23 13:24:08

Iiiiiiiiiiiiiiiiii! Vad kuuuuuuuuuuuuuuuul! :D pepp pepp pepp pepp!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela