andreakarolina

Att ha en mage som styr ens liv.

Publicerad 2013-03-23 19:30:27 i Allmänt, Det Jag Mig Ingen,

Den här veckan har varit full av roliga saker men också som ett direkt resultat av allt det roliga, också full av alldeles för lite sömn. Oj oj oj vad jag får sota för det, igår kväll protesterade magen och gjorde så att jag låg och skrek av smärta. Idag gör den inte fullt så ont men den gör sig liksom påmind. Den där ständiga påminnelsen, att jag inte kan rucka på rutinerna, att de där 9 timmarna jag så ofta skämtar om, gör att jag fungerar. Ibland vill jag glömma bort det, rucka på allting och äta oregelbundet, stanna ute lite för länge och kämpa mig upp lite för trött på morgonen. Ibland vill jag känna att mitt liv inte är styrt av någonting och ja, då får jag sota för det sen.
 
Klättra, jag? Jo men det gick faktiskt ganska bra!

Firat älsklingens födelsedag!

 
Puss A.
 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela