andreakarolina

Det här trodde jag aldrig.

Publicerad 2013-05-27 16:38:17 i Bröllopsplanering, Förlovning, Tokiga och Underbara Familjen,

 
Men här sitter jag och tittar på hur jag bäst kommer i min bröllopsklänning!!! Hahahahahahaha Det är fantastiskt hur ens intressen utvecklar sig utifrån vad som händer i livet.
 
Igår överraskade min lillasyster Ippan mig med en helt fantastisk bröllopspresent. Jag har alltid ändrat mitt hår, fixat och donat, klippt och färgat. ständigt förändrat mig och använt håret som en accesoar. Därför har jag känt mig ledsen över att "alla" frisörer jag frågat haft semesterstängt just den vecka som jag ska gifta mig och behöver få en bruduppsättning. Inte ledsen så att jag visat det eller gjort en stor grej av det. Utan jag har (försökt) peppa om och ställa in mig på att mina underbara systrar skulle fixa mitt hår och garanterat göra ett bra jobb! Men någonstans bakom min perfekta fasad (trodde jag) så har Ippan såklart sett rakt igenom mig och nu hittat en frisör, som inte bara är tillgänglig den 13:e juli men som också var sjukt trevlig och jag är så JÄKLA GLAD. Och inte nog med det, för det hade varit mer än nog, så bjuder hon mig på bruduppsättningen. Fantastiska älskade lillasyster. Så galet att du känner mig så bra, att du älskar mig så mycket, att jag får ha dig i mitt liv.
 
puss A.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela