andreakarolina

Fantastisk dag

Publicerad 2013-10-04 16:48:06 i Allmänt, Tokiga och Underbara Familjen,

Idag var egentligen inte så rolig utan egentligen kändes dagen tuff, jobbig och stressig, men så fick jag ett sms från min man med världensbästa nyhet! Idag har vi blivit farbror och faster till en liten tjej. Som vi har längtat efter henne och nu är hon alltså äntligen här. Så den här dagen blev istället underbar och jag dansade runt de sista timmarna bland snor, lego och disk. Det är något alldeles magiskt över när en bebis kommit till världen. Och just den här bebisen är extra magisk och jag längtar så efter att jag får träffa henne! 
 
Nu ska jag duscha av mig snorresterna från dagens jobb och korka upp skumpan lagom till att den nyblivna farbrorn kommer hem från jobbet, för ikväll ska vi fira!
 
Puss A.
Nyblivna föräldrarna, Grattis till er lilla dotter!
 

Kommentarer

Postat av: Barbro

Publicerad 2013-10-04 22:28:45

Ja, visst är det fantastiskt! Jag är så glad för Davids och Susannes skull! En sån välkommen baby. Eller babis som pappa/morfar skulle ha sagt. Kram på er farbror och faster!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela