andreakarolina

Hemmadag

Publicerad 2013-10-01 15:20:14 i Allmänt, Fru Thelin, Lappen och Flickan,

Idag har vi en hemma dag. Jag gillar det med oss, hur vi löst det så att vi trots makens helgjobb får två dagar ledigt tillsammans i veckan. Sånt är viktigt tycker jag. Tillsammanstid. Att vakna upp långsamt bredvid varann och titta på tv serier tills man verkligen måste gå upp. Idag ska vi nog börja måla kontoret och med vi menar jag tyvärr mest Erik för min rygg är sned och gör ont. 
Det i sin tur är otroligt frustrerande när jag har ett kontor som vill bli turkosgrått och har velat bli det länge nu. Jag vill ju också hjälpa till och jag gör det så mycket jag kan såklart. Men i huvudsak blir min uppgift idag att fixa playlist på spotify, koka kaffe, göra hejar-ramsor och servera sockerbullar. Något jag visserligen är riktigt bra på.
 
Något jag också är väldigt bra på är att hoppsa hoppsasteg, något min kära make inte visste vad det var för något, när fotografen bad oss om det på fotograferingen.
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-01 17:20:49

Åh Gud! ÄLSKAR Eriks stora koncentration!!!

Svar: Jag vet, helt fantastisk. Han hade ingen aning om vad hoppsasteg var. Haha
Andreakarolina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela