andreakarolina

Vi

Publicerad 2013-09-13 16:19:43 i Bröllopet, Fru Thelin, Lappen och Flickan,

Hur gör man? Hur beskriver man den finaste dagen i sitt liv? Hur beskriver jag dagen då jag blev din fru, dagen då vi blev en familj, då vi fick fira vår kärlek med nära och kära. Det här är det största som har hänt mig. Inte bara att jag blev någons fru, att vi blev en familj, utan att så många människor firade oss. Inte bara där på vår bröllopsfest utan från alla möjliga håll. Så otroligt mycket kärlek. Så hur gör man? Hur beskriver man något som var så fint?
2 månader sedan idag. 
 
Puss A.

Kommentarer

Postat av: Katarina

Publicerad 2013-09-15 10:30:06

Otroligt härlig och vacker bild på er! :) Så som ni strålar på alla bilder från er bröllopsdag så behöver du inte skriva ner något i ord för att beskriva hur lyckliga ni var och är! :)

Puss! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela