andreakarolina

De senaste dagarna...

Publicerad 2009-12-09 14:13:17 i Allmänt,

Har jag känt mig helt slutkörd, som om all min energi har sipprat ut genom mina fötter och allt som finns kvar är en stor kladdig degklump. Jag vet inte om det är för att jag vill vara "duktig" och "bra"  eller om det är att jag ger bort för mycket energi och inte sparar något åt mig själv...

Erik säger att jag ska fokusera på det som får mig och må bra och det jag tycker är roligt. Att jag behöver hitta balansen i det. Jag vet att han har rätt och jag försöker, det suger så att hamna här. Inte orka någonting och bara känna all smärta. Jag önskar att jag bara skulle kunna ta det lugnt och visst finns det dagar då jag inte gör någonting. Men mitt huvud vilar aldrig och jag får skuldkänslor när jag inte gör det jag "borde" eller "ska"...

Inatt kunde jag inte sova och imorse vaknade jag med m-värken från helvetet. Som att de här dagarna inte kunde bli bättre...  Varm choklad med grädde coming my way!


puss degklumpen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela