andreakarolina

Lunch

Publicerad 2009-12-01 11:45:22 i Recept,



Kelda- tomato tender med tärnad fetaost och tärnad gurka
Koka upp soppan, lägg den tärnade fetaosten i botten av skålen och häll soppan över den. Toppa med gurkan. Mumsigt och fräscht!
-Tips av Maria-Maja

Min egen BLT - med groddar
Köp grovt toast bröd eller egentligen vilket bröd du vill. Rosta brödet lätt i ugnen ( jag rostar på 150 grader på varmlufts grill programmet), stek bacon lätt, skiva tomaten och salladen.Ta ut brödet ur ugnen och lägg på groddar, bacon, sallad och tomat skivor och voila!

Hoppas det smakar!

Puss A.

Kommentarer

Postat av: Kadri

Publicerad 2009-12-04 15:39:53

sv. tack för din fina kommentar. Dock tycker en lärare från skolan att det är vi som förstör hennes liv och hennes familjeliv för jag skriver det

som händer här på bloggen. Jag har ju aldrig sagt vilken lärare det är ens. För Carmen Ly har ju 6-7 olika lärare. Det hela har resulterat att vi är färdiga o ge upp och Carmen Ly törs inte gå till skolan och kan knapt sova på nätterna



sv. ska baka pepparkakor i helgen. Hoppas att jag lyckas

Postat av: Kadri

Publicerad 2009-12-06 11:38:11

sv. vi bakade ju aldrig i går för jag har blivit sjuk. Hoppas det blir en bak nästa helg istälet. Ska försöka o hitta kryddan på coop.



Ha en så bra andra advent

Postat av: f

Publicerad 2009-12-06 13:02:42

tack för din röst :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela