andreakarolina

hm..

Publicerad 2009-07-30 21:49:45 i Allmänt,

Ska det inte vara så att  när man är i ett förhållande som varat i 3½ år så ska man vilja samma saker? Varför går det inte lika självklart framåt för oss som för andra? Varför önskar jag mig ständigt mer men ändå kan jag inte tänka mig att leva med någon annan. om det nu är så varför kan jag inte acceptera honom med alla hans fel och brister... Det gör mig ledsen att vi är så långt ifrån varann... Varför är han Varför är han 23 år i sinnet när jag är redo för mer... när han är nio år äldre. Varför står vi och stampar på samma ställe. JAG ÄR REDO!!! Varför är inte du det?? Jag vill inte planera någon annans bröllop. Det gör bara ont i mig.



tack för att jag fick prata av mig Kicki o Kim, förlåt att jag bara klagade....



Kommentarer

Postat av: Kickan

Publicerad 2009-07-31 14:47:11

Du klagade inte!! Du pratade om det du har rätt till! Jag älskar att umgås med dig, även om jag var en trött zombie i går;)

PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela