andreakarolina

hmpf

Publicerad 2009-07-14 22:51:26 i Allmänt,

och så har man gått upp igen.
Helvetes jävla skit.

Måste väl inse att det kommer fortsätta hända saker med kroppen även efter dessa 10 veckor.
men just nu är jag i hata mode......
Jävla bajskorv.  Hoppas jag kommer lyckas träna även uppe i övik.... Det suger att det är så lätt att falla tillbaka.
förlåt att det inte varit så mycket positivt nu.... men jag ska försöka vända jag lovar!

Kristina ditt stöd betyder massor för mig. Jag hoppas att jag kan vara lika stort stöd för dig. Du har min kärlek.

/A

Kommentarer

Postat av: Kickan

Publicerad 2009-07-15 14:03:08

Du är världens bästa stöd! Kärlek till dig. Du ÄR finast!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela