andreakarolina

Nu jävlar!!

Publicerad 2009-07-16 09:58:21 i Allmänt,

Nu får det vara slut på neggo tankarna och fokus framåt.. Om jag nu mår så dåligt av att vågen går uppåt så är det väl bara att köra stenhårt de sista veckorna. Så idag blir det träning, kanske en promenad, måltidsersättning, grillkväll med grönsaker på spett och HARRY POTTER!!!

I Tisdags var jag och Filippa och busade med Ebba, Ludwig och Vilda hela dagen! Det blev bad, kurragömma, barbie, bilbana och ritstund. Underbart!!

Igår kom det ikapp både för mig och ippan att hon faktiskt ska flytta till skotland snart. Det kommer bli så bra men det känns så galet att hon inte kommer vara på kullen längre när man kommer hem och hälsar på.

Nej nu är det träna som gäller.

puss A

Kommentarer

Postat av: Hallonmamma -ensamstående mamma

Publicerad 2009-07-19 22:47:14

Oj vilken värmande kommentar du skickade. :) Så fint.! Jag blir så glad av sånhärnt. Jag försöker vara stark. Men ibland sviker mina känslor mej. men jag antar att så är livet ibland.

Åh så kul. ! Jag älskar verkligen teater. ! Var det svårt att komma in i universitet eller? Hur många år har du kvar att plugga? Låter så förbannat kul. Skulle absolut kunna tänka mej jobba inom teater. Eller jag VILL jobba med det.



Nej, det är nog från deras första album. Älskar också dem! sjuk, underbar musik. Har dock inte hört senaste plattan. Måste göra det :D



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela