andreakarolina

Göra pepparkaksdeg!

Publicerad 2009-11-26 08:49:25 i Allmänt,

Idag är en fixar dag, bara jag kan få upp eke ur sängen.. Han väckte mig genom att inte stänga av sin väckarklocka 07.30 men själv sover han sött vidare... grrr

Vi ska:
  • Till Ikea!! :)
  • Maxi (det behövs ingredienser till lördagens julpyssel!!)
  • Barkarby outlet och fixa Ekes glasögon och kolla om jag kan göra en synundersökning där.. (börjar se som en kratta)

  • Katta och Jonas ska med :)
  • Hämta julpyssel i förrådet i stan
  • Göra pepparkaksdeg ( Nu ska det äntligen börja lukta jul i vår lägenhet)
  • Köpa hem modo matchen (och med vi menar jag, EKE.
  • packa ner vårsakerna och köra in dem till förrådet i stan. ( vi har så liten lägenhet att vi behöver  förvara säsongsvis i ett förråd för att kunna ha ordning och reda)
  • besiktiga bilen om vi får en tid vill säga.
Fullt upp har vi alltså, men det ska bli dejligt!

HADE´på oslo vis. ( saknar dig mayo!)

Och en tanke till min andra Maria-Maja Du är så otroligt fin och jag är väldigt glad att jag har dig!


Haha fick bli en sommarbild bara för att ge inlägget lite kontrast.

Puss A

Kommentarer

Postat av: Norge-jentan

Publicerad 2009-11-26 18:12:02

PUSS min fina fina! Jeg savner deg kjempe mye!!

HA DEE! ;)

Postat av: maria

Publicerad 2009-11-26 23:24:42

om tanken var menad till mig så vill jag bara säga: DETSAMMA! du är bäst och du betyder massor finaste andrea!

Postat av: Kadri

Publicerad 2009-11-27 20:03:14

hahaha fin bild

sv. Blev du snällare då ? Får jag receptet`? Tror det hjälper mig ?

Postat av: katta

Publicerad 2009-11-29 15:03:54

tack för världens bästa ikea dag! :) du är också grymt snygg i dina nya glajjer och erik ser kalasbra ut i sina guldiga bågar! :)

tack ulltussar för en härlig dag! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela