andreakarolina

Min.

Publicerad 2009-09-07 20:06:23 i Det Jag Mig Ingen,

5 stolar står uppradade i ett kalt rum med kallt ljus. 5 människor sitter på stolarna, kala, kalla, bleka människoliv. De är beiga, de är gråa, de är alla nyanser av vitt, de är alla människor. De är rädda, de är osynliga, de är arga, de är bittra och de är förblindade.

 

De väntar på någon, något, vadsomhelst. I deras väntan föds en längtan, efter att höras, synas, märkas, finnas.

 

Någonstans i detta rum föds deras längtan efter att tala, förmedla och finnas till.


Så börjar den, min bebis, min föreställning. Den som jag jobbat på i 3 års tid, har nu äntligen fått en början. Med skräckblandad förtjusning sitter jag nu ett steg närmre mitt mål. Shit vad läskigt det känns.
puss A.

Kommentarer

Postat av: .. Fruktbus .. [23 år Mams bland Tvåårstrots, Graviditetskilon & Ömma Bröst!]

Publicerad 2009-09-07 20:10:33

Kanon! =) Maila mig följande info:

Önskemål om: Färger, vad som ska stå, skicka med 3 st skarpa bilder och annat! När jag läst det mailar jag mina bankuppgifter och så sätter du in 100 kr. När jag är klar med designen sätter du in resterande 100 kr!



mail: [email protected]

Postat av: Sara

Publicerad 2009-09-18 13:15:15

Det kommer bli super! Känner mig hedrad!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andreakarolina

26 år, fru, förskolepedagog, student, kreativ, flummig och catlady. Välkomna in till min lilla hörna av internet, här får ni läsa mina tankar och funderingar kring livet. Just nu kretsar mycket kring vårt bröllop i sommar. Planering, klänningstankar och längtan efter att bli en familj på riktigt. Hoppas att ni ska trivas härinne! Puss A.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela